We work with The Best Clients.

We are looking for Key Account Representatives.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko Key Account Representatives 

HOSSA GROUP to organizacja, która wyznacza standardy na rynku doradztwa biznesowego. łącząc wartościową ofertę produktową z edukacją. Wierzymy, że dostarczając najbardziej zaawansowaną wiedzę zarządczą, w poszanowaniu środowiska naturalnego, budujemy lepszy świat.

 

Poszukujemy wyłącznie profesjonalistów.

 

Jeśli masz udokumentowane sukcesy w pracy z zarządami przedsiębiorstw lub inwestorami, to jesteś osobą, jakiej poszukujemy. Do pracy przyjmiemy Cię wyłącznie wtedy, jeśli pierwsze wrażenie, które sprawisz, będzie krzyczeć do nas: To jest profesjonalista!

 

"Chcesz dostać się na szczyt?

Dołącz do najlepszych!"

- Artur Hossa

Oferujemy

Pracę marzeń.

 

Możliwość pracy z największym kapitałem na rynku.

 

Możliwość pracy na rynku najbardziej zaawansowanych usług doradczych dla biznesu.

 

Jeśli współpracowałeś z zarządami wielkich przedsiębiorstw, to wiesz, że wynagrodzenia są tu tak nieprzyzwoicie wysokie, że nasza umowa zawiera specjalną klauzulę zabezpieczającą tajność tych informacji.

Oczekujemy

Umiejętności zrobienia prezentacji sprzedażowej przed zarządem firmy.

 

Wyższego wykształcenia lub gotowości kontynuowania nauki finansowanej przez HOSSA CENTER.

 

Nienagannych manier.

 

Listy dotychczas osiągniętych sukcesów.

 

Znajomości języka angielskiego.

Proces rekrutacji

Zadania rekrutacyjne

Nagrywasz 5 minutowe wideo z prezentacją swoich kompetencji.

 

Rozwiązujesz Test Rekrutacyjny Pracownika HOSSA CENTER.

Spotkania rekrutacyjne

Pierwsze spotkanie rekrutacyjne odbywa się po uzyskaniu pozytywnej oceny  Twojego materiału wideo.

 

Drugie spotkanie rekrutacyjne, to omówienie Twojego Planu Kariery Osobistej.

 

Gdy telefon zadzwoni po raz trzeci, zapraszamy Cię na miesięczny staż.

Zostajesz Stażystą

Przez miesiąc stażu, uczysz się zasad obowiązujących w HOSSA CENTER.

 

Służysz pomocą każdemu pracownikowi HOSSA CENTER, który Cię o nią poprosi.

 

Zarabiasz najniższą stawkę krajową.

Okres próbny

Trzy miesiące w trakcie których udowadniasz swoje kompetencje i możliwości w biznesie.

 

Jesteś Asystentem Przedstawiciela ds. Kluczowych Klientów. Zajmujesz się głównie umawianiem spotkań na których rozpoczynasz pod okiem swojego szefa próby samodzielnej sprzedaży.

 

Oprócz podstawy (najniższa krajowa) zaczynasz otrzymywać wynagrodzenie prowizyjne.

 

Jeśli spełnisz kryteria 3 miesięcznego planu rozwoju otwiera się przed Tobą praca marzeń, jeśli nie, bezwzględnie mówimy sobie do widzenia.

 

Mówiąc dosłownie, włącznie ze stażem, masz 4 miesiące, by przekonać nas do siebie, by zorganizować i sfinansować swoje wymarzone miejsce pracy.

Praca na stały etat

Podpisujemy z Tobą umowę o pracę na czas nieokreślony.

 

Zapewniamy Ci na start:

 

  • Osobisty gabinet.
  • Wsparcie asystenta.
  • Wysokiej klasy samochód służbowy i ryczałt paliwowy.
  • Prywatny żłobek, przedszkole i szkołę dla dzieci.
  • Służbowy telefon i komputer.
  • Karnet sportowy.
  • Profesjonalną opiekę medyczną.
  • Płatny urlop.

 

Po roku pracy otrzymujesz:

 

  • Pracowniczy program emerytalny.
  •  

Wymagamy od Ciebie:

 

Bezwzględnego spełniania wysokich limitów sprzedażowych.

 

Wysokich mierników etycznych.

Pozycja Wspólnik - udziałowiec w zyskach

30% rocznych zysków firmy jest równo podzielone pomiędzy pracowników, którzy spełnili wymagania, by zostać Partnerami udziału w zyskach firmy.

 

10% rocznych zysków firmy, przeznaczone jest na budżet rozwojowo - szkoleniowy Partnerów. 

 

10% rocznych zysków, to opieka concierge nad Partnerami.

 

Prawdziwym dochodem pasywnym, jest gwarantowany udział w zyskach firmy a nie tytuł pozycji w strukturze dystrybucyjnej.

 

Ścieżka rozwoju kariery każdego pracownika wiedzie do pozycji Wspólnik.

 

Wymagania:

 

Listę warunków do spełnienia, aby uzyskać pozycję Wspólnik otrzymujesz w umowie o pracę.

Plan Rozwoju Osobistego

Sam planujesz i nadzorujesz swój rozwój.

Indywidualny program rozwoju kompetencji biznesowych.

Najbardziej zaawansowane narzędzie do wyznaczania i realizowania celów.

Niemożliwe przestanie dla Ciebie istnieć.

Jeden warunek. Musisz naprawdę chcieć być THE BEST!

 

Jak wygląda praca w HOSSA CENTER

Spotykasz się z wpływowymi ludźmi biznesu.

Pracujesz w komfortowych warunkach.

Wszystkie pomniejsze sprawy, których organizacja odciągałaby Cię od obowiązków czy rozpraszała, załatwia Twój asytent.

Bierzesz udział w najbardziej zaawansowanym Programie Rozwoju Osobistego.

Edukacja jest fundamentem pracy na Twoim stanowisku.

Uzyskujesz wynagrodzenie na elitarnym poziomie.

Masz perspektywę zostania Partnerem w zyskach firmy.

 

Czy ktokolwiek, zaproponował Ci kiedykolwiek lepsze warunki?

Dlaczego tak bardzo o Ciebie dbamy?

Byś mógł rozwinąć skrzydła.

 

Dbamy o Ciebie, byś rozwinął skrzydła i odwdzięczył się najwyższym jakościowo biznesem i przypisem skłedki.

 

Byś tworzył jak największe obroty.

 

10% pracowników, którzy osiągają najsłabsze wyniki w ciągu roku sprzedażowego, ma wypowiedzianą umowę o pracę lub musi przejść przez program dyscyplinujący.

Aplikuj!

Dokumenty rekrutacyjne, CV i list motywacyjny, prześlij na adres:

 

hr.kar@hossa-group.com 

 

Administratorem Twoich danych osobowych udostępnionych w profilu oraz w dokumentach składanych w ramach rekrutacji jest HOSSA GROUP z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 111.

Let's talk about profit

HOSSA GROUP

Saski Point

Ul. Marszałkowska 111

00-102 Warszawa

poland@hossacenter.com

NIP: 822 100 00 00

REGON: 1836788

Wpisany do rejestru przedsiębiorców przez:

Burmistrza Gminy Warszawa Centrum

111/12/2018